من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

 

چرخ سر کیسه دوز چیست؟

چرخ سرکیسه دوز وسیله ای برای بستن سر انواع کیسه ها به وسیله این دستگاه است که به راحتی و در عرض چند ثانیه صورت می گیرد. چرخ سرکیسه دوز می تواند با نخ های مخصوصی که دارد سر کیسه های چند لایه و چند لایه را به راحتی بدوزد با این وسیله می توانید انواع کیسه ها مثل کیسه های برنج آرد سیمان و غیره را به راحتی بدوزید. ومحصولتان را آماده ارسال به بازار کنید.

سرکیسه دوزی به چند روش انجام میشود

سرکیسه دوزی به روش دستی:

با استفاده از نخ و سوزن مخصوص سر کیسه ها را به صورت دستی می ‌دوزند معمولاً البته از این روش برای بستن سر کیسه های انجام می شود که می خواهند سریع از آن استفاده کنند و نیاز به محکم کاری نیست.

سرکیسه دوزی با استفاده از دستگاه های صنعتی و چرخ های سرکیسه دوز:

این چرخهای سرکیسه دوز با نخ های مخصوصی که دارند می توانند به راحتی سر کیسه ها را بدوزند و سرعت انجام کار نیز بسیار بالاتر از سرکیسه دوزی با روش دست است.

منظوراز سرکیسه دوزی چیست و چگونه انجام میگیرد؟

سرکیسه دوزی یکی از‌‌ کارهایی است که به واسطه ی آن به بستن سر انواع کیسه ها به وسیله چرخ سرکیسه دوزی میپردازند. در سر کیسه دوزی با کمک نخ های مخصوص سر کیسه که چند لایه و مناسب این کار میباشند، به صورت دستی و یا با استفاده از دستگاه های چرخ سر کیسه دوزی به بستن سر کیسه هایی مانند: کیسه های برنج، آرد، سیمان و… میپردازند.

 

ازچه روش هایی برای سرکیسه دوزی استفاده میشود؟

برای سرکیسه دوزی از روشهای مختلفی میتوان استفاده کرد، روش دستی و صنعتی نمونه ای از روش هایی هستند که با آن به سرکیسه دوزی میپردازند.

 

سرکیسه دوزی به روش دستی: در سرکیسه دوزی به روش دستی با‌ کمک دست و با استفاده از نخهای مخصوص سرکیسه دوزی و سوزن سرکیسه ها را می دوزند. این کار معمولا برای بستن کیسه هایی استفاده می شود که قرار است زود استفاده شود و نیاز به بسته بندی محکم نیست. حتی اگر کسی مهارت کافی در سرکیسه دوزی را نداشته باشد. با کمک نخ گونی دوزی و سوزن می تواند سر کیسه را بدوزد. این کار را میتوان در منزل انجام داد و نیاز به دستگاه و یا ابزار خاصی نیست. برای مثال اکثر کسانی که باغ و زمین کشاورزی دارند برای بسته بندی محصولاتشان که میزان آنها خیلی زیاد نمی باشد، در خانه کار بسته بندی را انجام می دهند. در روش سرکیسه دوزی به روش دستی، سرکیسه ها محکم دوخته نمی شوند و مقاومت آنها نسبت به دوخت سرکیسه با کمک دستگاه ها کمتراست.

سرکیسه دوزی با استفاده از دستگاه های صنعتی چرخ سرکیسه دوز (چرخ سرکیسه دوزی): روش دیگر سرکیسه دوزی استفاده از دستگاه های صنعتی چرخ سرکیسه دوزی است. دستگاه های چرخ سرکیسه دوزی دارای انواع مختلفی هستند و نخهای مخصوص به خودشان را دارند. بعضی از دستگاه های چرخ سرکیسه دوز به صورت دستی هستند و در بعضی دیگر نیاز به استفاده از دست نیست. در روش دوخت به کمک دستگاه های دوخت، سرکیسه ها‌‌‌ با سرعت بیشتری دوخته میشود و کارها زودتر انجام میگیرد. اگر از دستگاه چرخ سرکیسه دوز برای دوخت سرکیسه ها استفاده شود، مقاومت آنها بیشتر است و به راحتی باز و پاره نمیشود. در کارخانه از روش دوخت صنعتی که با کمک دستگاه سرکیسه دوز انجام میگیرد استفاده میشود. از  دستگاه چرخ سرکیسه برای بسته بندی انواع محصولات کشاورزی، برنج، گندم، آرد و یا حبوباتی مانند: لوبیا، عدس و یا مصالح ساختمانی مانند: سیمان، گچ و.. استفاده میکنند.

منبع : نخریس

https://nakhris.com/bag-head-sewing-machine/

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.