من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

حشرات و کرم های ریز هیچ جایی در داخل و خارج محل زندگی شما ندارند. مگس ها و سوسک ها ناقل بیماری بوده ، پشه ها و کنه ها از خون انسان تغذیه می کنند و شته ها ، مورچه ها و کرم ها چمن ها و گیاهان را خراب می کنند. سمپاشی در بوشهر حرفه ای و به موقع به عنوان اولین خط دفاعی در اطراف خانه شما ، مانع ورود انواع آفت ها به داخل منزل شما می شود. سمپاشی در بوشهر یک مانع در سطوح خارجی خانه ایجاد می کند.  سمپاشی در بوشهر به استفاده از موادی گفته می‌ شود که با اعمال بر روی پوست بدن ، لباس یا سایر سطوح موجب فراری دادن حشرات و دیگر جانوران موذی می‌ شود. این روش‌ ها با فراری دادن پشه ، مگس ، کک و کنه به‌ طور مستقیم باعث کنترل بیماری‌ هایی که این حشرات ناقلشان هستند می‌ گردد.

آماده شدن پیش از سمپاشی خانه

پیش از سمپاشی در بوشهر خانه از تمام افراد خانواده به‌خصوص افراد مسن، افراد بیمار و کودکان بخواهید خانه را ترک کنند.

حیوانات خانگی را هم از خانه خارج کنید.

پیش از سمپاشی خانه به همسایه‌ها خبر دهید قصد انجام این کار را دارید. ممکن است آن‌ها هم از این مشکل رنج ببرند و با سمپاشی در بوشهر هم‌زمان بتوانید مشکل حشرات موذی را کاملا از بین ببرید. همچنین به دلیل سمی بودن مواد، لازم است همسایه‌ها بدانند و موادغذایی که احتمال آلوده شدن دارند را از دسترس دور کنند و در و پنجره‌ها را بسته نگه دارند.

ظروف آشپزخانه را در محیط‌های دربسته مثل کابینت قرار دهید و اگر ظرفی بیرون ماند بهتر است آن را پس از سمپاشی ساختمان بشویید.

در روش خانگی سمپاشی در بوشهر موادغذایی را هم در محیط‌های دربسته قرار دهید و حتما روی موادغذایی را بپوشانید.

درها و پنجره‌ها را ببندید تا گردش هوا متوقف شود. حین سمپاشی ساختمان نباید باد یا نسیمی بوزد تا جریان حرکت سم را تغییر دهد.

سمپاشی خانه: انتخاب سم مناسب

هر کدام از حشرات موذی به گونه‌ای از مواد شیمیایی واکنش نشان می‌دهند. بنابراین بهتر است برای از بین بردن حشرات موذی در روش خانگی سمپاشی در بوشهراز ماده‌ی مخصوص حشره‌‌ی خاصی که در منزل‌تان وجود دارد استفاده کنید.

با این حال در برخی خانه‌ها چند نوع حشره ایجاد مزاحمت می‌کنند که البته برای این موارد هم سم‌های ترکیبی وجود دارد که روی تمام حشرات موذی در فرآیند سمپاشی ساختمان موثر باشد.

برای انتخاب سم جهت سمپاشی صنعتی یا سمپاشی در بوشهر خانه بهتر است با کارشناسان شرکت‌های تولیدکننده انواع سموم مشورت کنید و از آن‌ها بخواهید بهترین و کاربردی‌ترین سم را به شما معرفی کنند. همچنین پیشنهاد می‌کنیم سم را خودتان از عطاری یا موارد مشابه تهیه نکنید. سم ماده‌ای خطرناک است و برخی انواع سم اثر طولانی‌مدت دارند که برای سلامت شما خطرناک است.

 

آماده شدن پیش از سمپاشی خانه

پیش از سمپاشی خانه از تمام افراد خانواده به‌خصوص افراد مسن، افراد بیمار و کودکان بخواهید خانه را ترک کنند.

حیوانات خانگی را هم از خانه خارج کنید.

پیش از سمپاشی خانه به همسایه‌ها خبر دهید قصد انجام این کار را دارید. ممکن است آن‌ها هم از این مشکل رنج ببرند و با سمپاشی هم‌زمان بتوانید مشکل حشرات موذی را کاملا از بین ببرید. همچنین به دلیل سمی بودن مواد، لازم است همسایه‌ها بدانند و موادغذایی که احتمال آلوده شدن دارند را از دسترس دور کنند و در و پنجره‌ها را بسته نگه دارند.

ظروف آشپزخانه را در محیط‌های دربسته مثل کابینت قرار دهید و اگر ظرفی بیرون ماند بهتر است آن را پس از سمپاشی در بوشهر ساختمان بشویید.

در روش خانگی سمپاشی موادغذایی را هم در محیط‌های دربسته قرار دهید و حتما روی موادغذایی را بپوشانید.

درها و پنجره‌ها را ببندید تا گردش هوا متوقف شود. حین سمپاشی ساختمان نباید باد یا نسیمی بوزد تا جریان حرکت سم را تغییر دهد.

منبع : سمپاشی

https://www.xn--mgbxe0e7o9p.com/%D8%B3%D9%85%D9%BE%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%B4%D9%87%D8%B1/

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.