من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

 

 

 

اتوی بخار گرم کاملاً مناسب می تواند لباس های چروک را به بهترین شکل صاف و مرتب کند. استفاده از بسیاری از اتوهای جدید به عنوان مثال مدل های اتو بخار سیلتر، آسان تر است و بخار آن به آسانی آزاد می شود تا چروک لباس ها را از بین برده آن ها را به لباسی صاف و نرم تبدیل می کند.

آزمایشات نشان می دهد که قیمت اتوهای بخار از جمله اتو بخار سیلتر، همیشه عملکرد اتو را نشان نمی دهد.  برای کمک به شما در انتخاب بهترین اتو بخار مناسب نیاز و بودجه خود می توانید از این راهنما استفاده کنید.

 

بخار و گرما برای از بین بردن چین و چروک مهم هستند.در حالی که هر یک از مدل های اتوها برای مثال اتو بخار سیلتر، باعث از بین رفتن چین و چروک ها می شوند، اما در نهایت اتوهایی که بخار کمی تولید می کنند زمان بیشتری را  برای انجام کار و از بین بردن چروک ها لازم دارند.

 

کدام نوع اتوی بخار را انتخاب کنیم؟

دو نوع اصلی اتو بخار شامل اتو بخار بی سیم و اتو بخار مخزن دار برای انتخاب وجود دارد که نه تنها از نظر ویژگی ها و عملکرد متفاوت هستند بلکه از نظر قیمت نیز فرق دارند، بنابراین مبلغی که می خواهید برای خرید اتو بخار هزینه کنید می تواند در تصمیم شما تأثیر بگذارد. همچنین محلی که می خواهید اتو را در آن نگه داری کنید را در نظر بگیرید، زیرا اتو بخار مخزن دار مانند اتو بخار سیتلر نسبت به اتوهای بخار سنتی حجیم تر است.

 

اتوهای بخار

اتوهای بخار معمولی از ترکیبی از بخار و گرما برای صاف کردن چین و چروک ها استفاده می کنند. اگر بیشتر لباس های شسته شده را اتو می کنید، اتوی معمولی مناسب شما خواهد بود، صرفاً به دلیل اینکه مخازن آب در سمت کوچکی از اتو قرار دارند. اتوهای بخار در هنگام استفاده کمی سنگین تر از اتو بخار مخزن دار هستند ، اما بیشتر این اتوها هنوز هم به اندازه کافی سبک هستند که نباید مشکلی در استفاده از آن ها داشته باشید و همچنین به اندازه کافی کوچک هستند که باعث شده است تا جای زیادی را اشغال نکنند و قابل نگه داری در جاهای مختلف خانه از جمله کشوی میز و کمد باشند. یک نقطه ضعف مهم در اتوهای بخار این است که به طور قابل توجهی بخار کمتری نسبت به اتو بخارهای مخزن دار به عنوان مثال اتو بخار سیتلر تولید می کنند ، بنابراین ممکن است مجبور شوید زمان بیشتری را برای از بین بردن چین و چروک های لباس های خود اختصاص دهید.

 

مزایای اتو بخار

بسیار ارزان تر از اتو بخارهای مخزن دار

نگهداری و حمل آسان

قابل استفاده در صفحه میز اتو معمولی

بی صدا بودن در هنگام استفاده

 

اتو بخار در آراسته بودن و شیک بودن ظاهر ما نقش به سزایی دارد روش کار این دستگاه به صورتی است که آب داخل خود را به بخار تبدیل می کند و چین و چروک های لباس ما را باز می کند. اما با گذشت زمان مانند دیگر وسایل اتو بخار هم آلوده و نیاز به رسوب زدایی اتو بخار سیلتر دارد با این حال نمای بیرونی اتوی شما پاکیزه است.  اما در داخل آن جرم و رسوب انباشته شده است به خاطر وجود بخار آب دستگاه ما جرم و رسوب می گیرد و بعضی بر این باور هستن که آب جوش از رسوب و جرم جلو گیری می کند اما این باور غلط است.

 

منبع : نخریس

 

https://nakhris.com/silter-steam-iron/

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.