من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

 

علت اصلی بخار ندادن اتو سیلتر چیست؟

در اکثر تولیدی ها یا مزون ها و بعضا منازل مسکونی اتو بخار سیلتر وجود دارد .و یکی از بزرگترین معضلات صاحبان این اتو بخار مخزن دار بخار ندادن و یا کم شدن بخار خارج شده از دسته اتو می باشد.
در این مقاله قصد داریم که علل اصلی بخار ندادن اتو بخار سیلتر را بازگو کنیم

1-خراب شدن شیر برقی

اولین دلیل بخارندادن اتو مخزن دار سیلتر می تواند خراب شدن شیر برقی باشد.

در این حالت باید بررسی شود که آیا شیر برقی درست کار می کند یا نه.

 

بیشتر بدانیم -فیلم آموزشی:تفاوت اتو سیلتر ایرانی و ترکیه

2-خراب شدن و قطعی سیم کشی اتو بخار مخزن دار سیلتر

اگر از سالم بودن شیر برقی اطمینان حاصل نمودید احتمال بعدی می تواند مربوط به سیم کشی اتو بخار سیلتر باشد. اگر سیم کشی دچار مشکل شده باشد، ممکن است حتی دیگ بخار کار کند اما هنگام فشردن دکمه بخار، بخار موجود پمپاژ نشود و بخار خروج نکند.

 

3-خرابی بوببین شیر برقی

در این حالت باید بوببین شیر برقی کنترل شود. ممکن است بوببین شیر برقی خراب شده باشد و دستگاه متوجه میزان بخار نشود.

 

خرابی کلید قرمز یا دکمه بخار

اگر همه قطعات سالم باشند، ایراد از دکمه بخار است ککه معمولا به رنگ قرمز است و به اسم کلید قرمز شناخته می شود. پس باید نسبت به تعمیر و یا تعویض شیر برقی اقدام کنید.

 

علت بخار ندادن اتو | دستگاه اتو بخار یک دستگاه بسیار کاربردی است که ما را قادر می سازد تا لباس هایمان را بدون نیاز به اتوشویی، به صورت حرفه ای اتو کنیم. این کار باعث صرفه جویی در هزینه شما نیز خواهد شد. اتو بخار از طریق آبی که در مخزن آن ریخته می شود تولید بخار می کند با این حال ممکن است بعضی از اتوها بخار نداشته باشند که این امر می تواند به عنوان یک مشکل تلقی شود و شما را نیازمند تعمیر اتو بخار کند.

۱-سطح آب ممکن است خیلی کم باشد

اولین و رایج ترین علت بخار ندادن اتو کم بودن میزان آب درون مخزن است. اگر در مخزن آب وجود نداشته باشد و یا کم باشد، اتو بخار قادر نخواهد بود هیچ بخاری تولید کرده و لباس ها را به طور مرتب اتو کند.

راه حل: برای حل این مشکل سطح آب درون مخزن را بررسی کنید.اگر میزان آب کافی نبود آن را از آب مقطر و تا حدی که مشخص شده است نه بیشتر و نه کمتر پر کنید. حال دوباره اتو را روشن کرده و می توانید لباس ها را به صورت حرفه ای اتو کنید. اگر بخار هنوز هم تولید نمی شود حتما مساله دیگری در دستگاه وجود دارد و ممکن است شما به تعمیر اتو بخار مخزن دار یا ساده خود احتیاج داشته باشید. پس بهتر است آن را به مرکز تعمیرات اتو معتبر مراجعه کنید.

 

۲-درجه تنظیم دما را بررسی کنید.

علت بخار ندادن اتو می تواند از تنظیم نادرست درجه حرارت اتو می باشد.

راه حل: برای حل این مشکل شما باید درجه دما را بررسی کنید و ببینید روی درجه بخار هست یا خیر. برای تولید بخار درجه حرارت بر روی گزینه ای که نشان دهنده تولید بخار است باید تنظیم گردد. اگر درجه حرارت به درستی تنظیم نشده باشد ممکن است لازم باشد آن را تغییر داده و سپس دوباره لباس هایتان را اتو کنید. اگر مشکل این مسئله باشد پس حل شده است.

 

منبع : نخریس

https://nakhris.com/silter-steam-iron/

 

 

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.